Általános szerződési feltételek
Ezen Üzletszabályzat feltételei lépnek hatályba a Akker-Plus Kft. – Barkács áruház terméksorából kiválasztott árucikkeknek
a) a www.akkerhome.hu honlapon, illetve
b) a telefonos vevőszolgálatunk közreműködésével (tel.:+36 78 511 092, mobil.: +36 30 353 6823) (továbbiakban: „Akker-Plus Kft. vevőszolgálat“) az Akker-Plus webshop-on keresztül történő megrendelésekor.
A jelen Üzletszabályzat feltételei nem alkalmazhatók a www.akkerhome.hu weblapról történő digitális tartalom letöltésére.
Név: Akker-Plus Kft.
Székhely: 6221 Akasztó, Fő út 189.
Cégjegyzékszám: 03-09-000144
Ügyvezető igazgató: Endrődi Ferenc és Turú Gábor
Adószám: 10330085-2-03
Telefonos vevőszolgálat telefonszám: +36 78 511 092, +36 30 353 6823
E-mail: webshop@akker.hu
Weboldal: www.akkerhome.hu
Az Akker-Plus Kft. vevőszolgálat ügyfélszolgálati ideje:
Az ügyfélszolgálat munkaszüneti napokon és ünnepnapokon nem üzemel.
A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzőit az adott termék melletti ismertető tartalmazza. Az ismertető leírás tudatos fogyasztó általi téves értelmezéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
A honlapon megjelenített képek illusztrációk, így azok a valóságtól eltérhetnek illetve az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk.
A Webáruházból rendelni csak regisztrált vásárlók („Vásárlók”) tudnak. Vásárlás előtt regisztrációra van szükség.
A Webáruházba a Honlapon lehet regisztrálni, ehhez a Vásárlónak a következő, „*”-gal megjelölt adatokat kötelezően meg kell adnia:
Ezen adatokon felül a Vásárló megadhat önkéntesen kiegészítő címadatokat és faxszámot is. Cég nevére kiállítandó számla esetében a cégnevet is fel kell tüntetni a számlázási adatoknál, valamint a cég nevéhez tartozó adószámot is. A regisztrációt követően azonnal elkészül a Vásárló személyes fiókja, ennek megtörténtéről értesítőt kap az általa megadott e-mail címre.
A Vásárló a regisztráció során megadott adatait bármikor módosíthatja.
A Vásárló személyes fiókjának törlését a webshop@akker.hu címre küldött elektronikus levélben kérheti. Az Akker-Plus Kft 5 ( öt ) munkanapon belül törli a Vásárló személyes fiókját, ennek megtörténtéről visszaigazolást küld a Vásárló által megadott e-mail címre.
Adatkezeléssel és Adatvédelemmel kapcsolatos rendelkezések az ÁSZF. 13. pontjában találhatóak.
Megrendelő megrendelése elküldésével az Akker-Plus Kft Ügyfelévé válik. A megrendelés ügyfélszolgálatunk írásbeli (e-mail) visszaigazolása után tekinthető véglegesnek. A visszaigazolás 48 órán belül megérkezik az Ügyfélhez, ennek hiányában a megrendelése megismétlése szükséges.
A Webshopban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció, melyhez élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Megrendeléseket fogadunk e-mailben és telefonon is.
A regisztrációt követően a kiválasztott terméket a „Kosárba” ikonnal a kosárba teheti, mely mutatni fogja a megrendelt termékek mennyiségét, árát.
Amennyiben mindent kiválasztott, a Kosárban a „Kosár tartalma”-ra vagy a
„Teljes kosár” -ra szükséges kattintani.
Ekkor megjelenik a „Kosár ellenőrzése”, itt változtathat a mennyiségeken, ilyenkor automatikusan újraszámolja a rendszer a mennyiségeket és az árakat.
Ezután kiválaszthatja az Átvétel módját, hogy személyesen vagy házhozszállítással
szeretné-e megkapni a terméket.
Ezután lehetőség nyílik a szállítási és számlázási adatok módosítására.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Vásárlás” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Kérjük, nézze át megadott számlázási címét, a megrendelt termékek mennyiségét, árát, típusát.
Amennyiben minden rendben van, kattintson az „Elfogadom a felhasználási feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot” elfogadását követően a „Megrendelés véglegesítése” gombra, mellyel fizetési kötelezettség keletkezik.
Ezt követően a rendszer a sikeres rendelésről tájékoztat egy új lapon.
Sikeres megrendeléséről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.
Amennyiben a megrendelt árucikk nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a „rendelhető”- ként feltüntetett termék nem beszerezhető 7 (hét) napon belül, az Akker-Plus Kft. fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a vásárló értesítést kap. Bármely, a megrendeléssel kapcsolatos kifizetést a vásárló számára 2 (kettő) munkanapon belül a vevő által kért számlaszámra teljes egészében visszautaljuk.
A vásárló megrendelése alapján a részére legyártott, méretre vágott vagy kizárólag a vásárló részére megrendelt, egyébként készleten nem tartott termékekre (pl. egyedi méretű nyílászáró, bútorlap, munkalap, ablakkönyöklők, függönyök stb.) vonatkozó rendelés lemondása esetén az Akker-Plus Kft. jogosult a megrendelésben szereplő termékek teljes vételárának 30 % -át bánatpénzként megtartani, vagy ennek megfelelő összeg megfizetésére kötelezni a vásárlót.
A megrendelés, vagy annak visszaigazolása akkor tekinthető az Akker-Plus Kft., vagy a vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Nem terheli az Akker-Plus Kft-t semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt az számára nem hozzáférhető.
A weboldalon található termék mellett feltüntetett ár a termék ajánlati ára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazza az esetleges szállítás, összeszerelés, beüzemelés költségeit. Beszerelés és szállítás költségeit az ÁFSZ. 10. pontjában érhető el.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a Weboldalon, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, (pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os) árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron átadni, szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Az ajánlati ár az adott pillanatban, illetve akciós termékek esetén, a weboldalon meghirdetett ideig érvényes és csak akkor válik véglegessé, ha azt az Akker-Plus Kft. a megrendelést követően visszaigazolja.
A termék végleges ára az az ár, amely a megrendelés visszaigazolásában megadásra került. A végleges ár a készlet erejéig meghirdetett, akciók esetében a visszaigazolásban megjelölt időn túl, de az akció időtartamán belül csak addig érvényes, ameddig a termék készleten van.
A megrendelt termék(ek) vételárának kifizetése történhet a termék átvételekor a visszaigazolásban megjelölt Áruházban. Házhoz szállítás esetén a szállítási díjjal együtt készpénzzel vagy bankkártyával, illetve weboldalon keresztül előre utalással valamint bankkártyával.
A fizetés során beírt adatokat a Akker-Plus Kft. nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli, és a pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe ezen esetekben.
Csomagpontra történő rendelés esetén a rendelés értéke a hozzá tartozó szállítási díjjal fizethető előre utalással, bankkártyával, illetve utánvéttel bankkártyával a csomagátvevő automatánál.
Amennyiben a megrendelés elküldése után, de még a visszaigazolás előtt foganatosított, telefonon vagy e-mailen történő egyeztetés során kiderül, hogy az adott termék(ek)ből nem áll rendelkezésre szabad készlet, de a termék(ek) megrendelhető(k) és a vásárló igényt tart a termék(ek)megrendelésére, akkor az ilyen módon megrendelendő termék(ek)re előleget kell fizetni. Az előleg mértéke a megrendelés bruttó összértékétől függően változik:
Az előleg kifizetése személyesen a Kiskőrös Áruházunkban készpénzzel vagy bankkártyával történik, vagy online, az Akker-Plus weboldalán keresztül.
Az online fizetés menete: amennyiben a rendelt áru Akker-Plus Kft. által való megrendelése szükséges, úgy a termékre felvett előleg összege akár online bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással is lehetséges. Miután a Akker-Plus ügyfélszolgálata egyeztetett a vevővel, és az hajlandó online fizetni, úgy az ügyfélszolgálat elküld a vevő e-mail címére egy linket vagy bankszámlaszámot, amin keresztül az Akker-Plus Kft. webáruház felületén, az „Internetes fizetések” menüben online ki tudja egyenlíteni vagy át tudja utalni az adott összeget. Az online fizetés az UniCredit Bank oldalán keresztül történik, aminek megvalósulásáról vagy sikertelenségéről a vevő visszaigazoló mail-t kap.
A honlapunkon megrendelt termékek áráért csak a megrendelés visszaigazolása után vállalunk garanciát. Az árváltoztatás jogát a megrendelés visszaigazolásáig fenntartjuk.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fize-tés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le-járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek-lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
1. A Faktor jelen szerződés aláírásával kötelezettséget vállal arra, hogy az abban foglaltak maradéktalan teljesülése esetén a Szerződő Félnek a jelen szerződés rendelkezései szerinti, így különösen a mindenkor érvényes és a Felek által elfogadott kondíciós listában részletezett ügyleti kamat, díj és költségtérítés ellenében pénzt folyósít.
2. A Szerződő Fél jelen szerződés aláírásával kifejezetten elfogadja a Faktor vonatkozó Általános Szerződési Feltételeit és Üzletszabályzatát, valamint azok mellékleteit.
3. A Szerződő Fél kijelenti, hogy az alábbi webhely(ek)en webshopot működtet (továbbiakban: “Webshop”) amelyen,a fogyasztónak nem minősülő ügyfelek tekintetében elérhetővé kívánja tenni a Faktor által történő pénzfolyósítást:
4. A Szerződő Fél, mint engedményező a szerződés aláírásával a Ptk. 6:15.§ alapján meghatalmazást ad a Faktornak, mint engedményesnek arra, hogy az engedményezés tényéről a Kötelezettet helyette és nevében tájékoztassa. A faktorálási (engedményezési) értesítőt a Szerződő Fél köteles a Kötelezett felé kiállított számlára rávezetni.
5. A Szerződő Fél a jelen szerződés hatálya alá tartozó Webshop(ok)on elérhető általános szerződési feltételeiben köteles szerepeltetni a Faktor által előírt tartalmat a jelen szerződés szerinti szolgáltatás vonatkozásában. A Faktor által előírt tartalom az ÁSZF mellékletét képezi, amennyiben azt a Faktor módosítani kívánja, úgy kellő határidőben jelzi a Szerződő Fél számára.
6. A Faktor javára engedményezett követelések tárgyában kiállított számlákon és számviteli bizonylatokon köteles a Faktor által rendelkezésre bocsátott záradékszöveget feltüntetni. A Faktor által előírt záradékszöveg az ÁSZF mellékletét képezi, amennyiben azt a Faktor módosítani kívánja, úgy kellő határidőben jelzi a Szerződő Fél számára.
7. A Szerződő Fél a jelen szerződés hatálya alá tartozó Webshop(ok)on köteles szerepeltetni egy leírást a Faktor által előírt tartalommal a jelen szerződés szerinti szolgáltatás vonatkozásában. A Faktor által előírt tartalom az ÁSZF mellékletét képezi, amennyiben azt a Faktor módosítani kívánja, úgy kellő határidőben jelzi a Szerződő Fél számára.
8. Szerződő Fél kijelenti, hogy a jelen szerződés szerinti szolgáltatás biztosításához a Webshop tekintetében az informatikai integrációt elvégzi, szükség esetén a Faktor API-jához történő kapcsolódást előkészíti.
9. A Szerződő Fél 3 (három) naptári napon belül köteles értesíteni a Faktort, ha a saját gazdálkodásában, gazdasági helyzetében a jelen szerződés szerinti kötelezettségeit hátrányosan befolyásoló változás következik be, továbbá ha a Szerződő Fél, a Szerződő Fél anyavállalata, leányvállalata vagy amennyiben a Szerződő Fél ügyfélcsoportba tartozik, az ügyfélcsoportba tartozó jogi személy gazdálkodási helyzetében a Szerződő Fél kötelezettségeinek teljesítését negatívan befolyásoló változás következik be.
10. Szerződő Fél vállalja, hogy a jelen szerződés tekintetében eleget tesz az alábbi kötelezettségeknek:
a Adattovábbításhoz szükséges tájékoztatások biztosítása a Kötelezettek felé a Webshopon elérhető adatkezelési tájékoztatók révén;
b A minősítés elvégzéséhez szükséges adatok beszerzése és továbbítása a Faktor API-ján keresztül, illetve az ehhez szükséges saját fejlesztések elvégzése;
c A b pont szerinti minősítés eredményének fogadása Faktor oldaláról API-n keresztül;
d Amennyiben a Faktor sikeres minősítési eredményt továbbít a Szerződő Félnek, a Webshopon keresztül elérhető fizetési módok között a Faktor által történő finanszírozási lehetőség (PastPay) szerepeltetése legalább akkora megjelentetéssel, mint a többi fizetési mód. Negatív minősítési eredmény esetén a PastPay mint fizetési opció megjelenítése nem megengedett. Abban az esetben, ha a PastPay fizetési mód választása során történik a minősítés és születik negatív eredmény, az adott vevőt erről azonnal tájékoztatni kell, számára a PastPay nem elérhető;
e Közreműködik a Faktor által elvégzendő ügyfélazonosítási, kockázatkezelési folyamatok során, ennek keretében biztosítja, hogy a Webshopon elérhető legyen az ezzel a folyamattal kapcsolatos hiperlink is.
f Azon Webshopok, melyek nem egyedi fejlesztésű webshopmotoron futnak, a Szerződő Fél általa használt webshopmotor adta lehetőségeken belül tesz eleget a Webshop tekintetében a jelen 10. pontban felsorolt kötelezettségeknek.
g A jelen szerződés teljesítéséhez szükséges kötelezettségeit a PastPay Portálon (https://pastpay.com/hu/) keresztül is teljesítheti. Ebben az esetben Szerződő Fél felelőssége a PastPay Portálon a szükséges, ott megjelölt adatok rögzítése, valamint a rögzített adatok helyességének biztosítása. Az adott faktorálandó követelést megtestesítő számla PastPay Portálra történő feltöltésével, vagy automatizált megküldésével Szerződő Fél teljeskörű jogi felelőssége és anyagi helytállási felelőssége tudatában kijelenti, hogy az ahhoz kapcsolódó teljesítés sikeresen megtörtént, a számla faktorálása egyben teljesítési igazolásnak is minősül.
11. Amennyiben a teljesítésre a Szerződő Fél nyilatkozata ellenére nem került sor, úgy vállalja, hogy a Faktor által megfizetett összegeken felül az adott követeléssel kapcsolatosan felmerült valamennyi kárt is megtéríti a Faktor részére.
12. Szerződő Fél rögzíti, hogy az ÁSZF tartalmát megismerte.
A kiszállított, ill. megrendelt árucikk mindaddig az Akker-Plus Kft. tulajdonában marad, amíg a termék kifizetése teljes egészében meg nem történik. Amennyiben a megrendelt vagy megvásárolt termék teljes vételára megfizetésre került úgy a termék tulajdonjog a vevőre száll át.
Az értékesítési egységben, illetve a weboldalon ajánlott áruk értékesítése kizárólag fogyasztók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. Az árucikkek kereskedelmi újraértékesítése nem engedélyezett. Az Akker-Plus Kft. ennél fogva fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi újraértékesítés céljából történt az ajánlattétel.
Amennyiben a rendelés szerint az árut a vevő személyesen kívánja átvenni, úgy az ügyfél értesítést kap arról, mikor tudja a helyszínen átvenni a rendelés szerinti termék(ek)et. A vásárlónak a rendelt termékek(et) az értesítés kézhezvételétől számított 3 (három) munkanapon belül van lehetősége átvenni. A rendelés átvételéhez a vásárlónak be kell mutatnia a számlát, a rendelés visszaigazolását vagy az átvételi értesítést, valamint valamilyen, közigazgatási hatóság által kiadott fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány, vagy jogosítvány). Amennyiben a vásárló nem veszi át rendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 3 (három) munkanapon belül, az Akker-Plus Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlási szerződéstől elálljon. Ebben az esetben a vásárló az esetlegesen kifizetett árnak megfelelő összegű jóváírást kap az eredeti fizetés formájában (azaz jóváírás a hitelkártyára, számlára visszautalás, illetve készpénz visszafizetés).
Az átadás-átvétellel az áruban bekövetkező kár veszélyének viselése a vásárlóra száll át. Az átvételt követően az áruban bekövetkező sérülésekért, hiányokért az Akker-Plus Kft-t felelősség nem terheli. Amennyiben az adott termékre jogszabály jótállást nem ír elő, úgy hiba miatti kifogás esetén a vásárlónak kell igazolnia, hogy a hiba az átadás-átvétel időpontjában az áruban már megvolt.
A termék fuvarozása a vásárló igénye szerint, a visszaigazolt megrendelésben kikötött feltételek alapján történik. A fuvarozás mindenkori díjait a www.akkerhome.hu weboldal tartalmazza, valamint a kosár összeállításakor azonnal, illetve a megrendelés elküldése előtt látható.
Amennyiben a termék átvétele házhozszállítással történik, kérjük a vásárolt terméket szíveskedjen az átvételkor ellenőrizni, és amennyiben mennyiségi, vagy minőségi kifogása van a szállított termék(ek)kel kapcsolatban a szállítónak jelentse be reklamációját.
Szállítónk díjmentesen visszaszállítja a terméket, amennyiben véletlenül más, vagy nem annyi terméket küldtünk, illetve a termék sérült. Ezt követően haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot és díjmentesen kiszállítjuk a megrendelt terméket.
11.1 GLS:
TERMÉK
< 2 kg |
981 Ft |
< 3 kg |
1 092 Ft |
< 5 kg |
1 224 Ft |
< 10 kg |
1 346 Ft |
< 20 kg |
1 594 Ft |
< 30 kg |
1 849 Ft |
< 40 kg |
3 315 Ft |
Kapcsoloódó szolgáltatások:
Utánvét beszedése
Utánvét összege 20 000 Ft-ig 50 000 Ft-ig 100 000 Ft-ig 150 000 Ft-ig 500 000Ft-ig |
|
+ 232 Ft |
|
+ 286 Ft |
|
+ 379 Ft |
|
+ 486 Ft |
|
A beszedett érték 1 %-a |
11.2 Sprinter
0-1 kg |
1000 Ft+áfa |
1,1-2 kg |
1080 Ft+áfa |
2,1-5 kg |
1140 Ft+áfa |
5,1-10 kg |
1180 Ft+áfa |
10,1-20 kg |
1330 Ft+áfa |
20,1-30 kg |
1630 Ft+áfa |
30,1-40 kg |
1850 Ft+áfa |
E-útdíj - Vidéki kiszállítás: |
Budapest - Budapest: 0%, Budapest - Vidék: 4 %, Vidék-Budapest: 4 %, Vidék - Vidék: 6,5 % |
Példa: Budapest- Budapest E-útdíj számítása : 0Ft Vidék - Vidék E-útdíj számítása: 1140 Ft+áfa x 0,065=74,1 Ft+áfa Ezek a díjak az alapdíjra számolandó díjtétetek. A Budapesthez tartozó irányszámok kizárólag az 1-sel kezdődő irányszámok. |
Üzemanyagfelár |
< 350 Ft/liter = 0% 350-360 Ft/liter = 1% minden 10Ft után, 1%ponttal növekszik |
NAV gázolaj díj alapján havonta változó díjtétel. 5kg-os csomag pótdíj számítása: Ha a NAV gázolaj díj 4%= 1140 Ft+áfa x 0,04 = 45,6 Ft+áfa Ezek a díjak az alapdíjra számolandó díjtétetek. |
11.3 Kova Trans
0-25 kg | 5670 Ft |
25,1-100 kg | 8370 Ft |
100 kg felett +86 Ft/Kg
A fenti árak a 27%-os forgalmi adót nem tartalmazzák.
Ha a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a fogyasztók és vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében.
Amennyiben a fogyasztónak minősülő vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, a fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket és a visszaszállítással kapcsolatos ügyintézést A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.
Az Akker-Plus Kft. kizárólag eredeti, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása, és a számla vagy blokk ellenében köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás, a termék, a számla, illetve blokk sérüléséből, hiányzásából eredő költségek a vásárlót terhelik. A vásárló viseli a termék visszaszolgáltatásából eredő költségeket (így az újbóli szállítás díját). Az Akker-Plus Kft. a visszaszállítás bonyolításában a vásárló kérésére, a vásárló költségén, segédkezik. Az Akker-Plus Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A fogyasztó elállhat a visszaigazolással létrejött szerződéstől a vevőszolgálati telefonszámunkon (+36 78 511 092, +36 30 353 6823) megtett, vagy email címünkre küldött, (webshop@akker-plus.hu), vagy személyesen Akker-Plus Kft. Áruházban írásban 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag, vagy - ha a határidő lejárta előtt megkapta az árut - annak visszaküldésével. A fogyasztó az elállási jogát a termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a :
a) termék átvételének napjától számított 14 napon belül,
b) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi,
c) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.
Amennyiben az Akker-Plus Kft. ezen tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. Amennyiben a 14 napos határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül az Akker-Plus Kft. megadja a fogyasztónak a meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le. Az elállás közlése vagy a kereskedelmi termék időbeni eljuttatása elegendő az elállási határidő betartásához.
Áru visszajuttatása a következő címre lehetséges:
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó részletes tájékoztató és nyilatkozat mintát a jelen általános üzleti feltételek 1. sz. mellékletében található.
A fogyasztót terhelik a visszaszolgáltatás közvetlen költségei, ha a kiszállított áru megfelel a megrendeltnek. Amennyiben a szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket a Akker-Plus Kft. kifuvarozta a fogyasztónak, és az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza, az Akker-Plus Kft. saját költségén visszafuvarozza a terméket. Postai küldeményként a legfeljebb 30 kg súlyú, illetve 3 méter volumetrikus méretet nem meghaladó termékek küldhetőek vissza.
A fogyasztó által kifizetett összeget - ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is - haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül utaljuk vissza. Ez a határidő az elállási szándék, kézhez vételekor kezdődik. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Akker-Plus Kft. nem téríti vissza az ebből eredő többletköltségeket. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Akker-Plus Kft. mindaddig visszatarthatja visszafizetendő összeg kifizetését, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte és a tulajdonjog átruházása megtörtént (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni), kivéve, ha Akker-Plus Kft. kifejezetten vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszatérítés során a Akker-Plus Kft. az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:
A fentiekben meghatározott jogokon túl, a fogyasztónak lehetősége van arra, hogy személyesen nyilvánítsa ki egy rendeléstől való elállását Barkácsáruházunkban az elállásra vonatkozó határidőn belül, a jelen általános üzleti feltételekhez 2. szám alatt melléklet Elállási nyilatkozat minta kitöltésével és hitelt érdemlő átadásával.
Ha az Akker-Plus Kft. a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, a vásárlót megillető elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az Akker-Plus Kft-t terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről az Akker-Plus Kft. a vásárlót egyértelműen és pontosan tájékoztatja.
Az általunk biztosított termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított szavatossági, illetve jótállási feltételeket biztosítunk, amely termékenként különböző.
Az Akker-Plus Kft. szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak.
Ha a vásárló nem minősül fogyasztónak, azaz a vásárló a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretén belül adja le megrendelését, a hiba miatti követelés az áru átvételétől számított 6 hónapon belül elévül. Amennyiben a jogosult igényét menthető okból nem tudta érvényesíteni, abban az esetben a szavatossági jogokat a teljesítéstől számított 1 éven belül tudja érvényesíteni.
Amennyiben a vásárló fogyasztó, azaz kereskedelmi vagy szakmai tevékenységén kívül köti meg a szerződést, a teljesítés időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Amennyiben a szerződés tárgya használt dolog, az elévülési idő 1 év.
Az Akker-Plus webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.
Az Akker-Plus Kft. jogosult a jelen ÁFSZ-et és annak mellékleteit bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók. Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés esetében a régi – a változást megelőző és a vásárlónak visszaigazolt - ár érvényes és kerül felszámításra.
A www.akkerhome.hu weboldalon lehetőség van más weboldalakra történő átkattintásra a linkeken keresztül. Ezekre történő ugráskor a felhasználó átkerül más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol a személyes adatok kezelésére az Akker-Plus Kft.-nek nincs befolyása. Az Akker-Plus Kft.-t semmilyen felelősség nem terheli továbbá a kapcsolódó weboldalakon közzétett információk és adatok tekintetében. A www.akkerhome.hu weboldalról történő regisztrálással és/vagy vásárlással a Fogyasztó egyidejűleg elfogadja ezen weboldalhoz tartozó ÁFSZ-t és annak mellékleteit.
Vásárló részéről kártérítés követelésére nincs lehetőség, kivéve a termékfelelősség körébe tartozó kártérítési igényeket, amennyiben az életet, testi épséget, egészséget ért károkozáson alapul, valamint az olyan egyéb károkat, amelyek az Akker-Plus Kft. részéről történő szándékos vagy súlyosan gondatlan kötelességszegésen alapulnak. Kötelességszegés esetén az Akker-Plus Kft. csak a szerződéseknél tipikus, előre látható károkért vállal felelősséget. Az Akker-Plus Kft. részéről megfelelő, szerződésszerű teljesítésének minősül, amennyiben a termék a honlapon vagy a használati útmutatóban szereplő tájékoztatáshoz képest kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.
Az Akker-Plus Kft-t semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma vagy hiba a vásárló által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következik be.
A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.
Az általunk forgalmazott termékhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatolunk, azonban, amennyiben véletlenül mégsem kapná meg a termékkel együtt, kérjük ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt szíveskedjen jelezni az ügyfélszolgálatunknak, és természetesen azt haladéktalanul pótoljuk.
Az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat) a használati útmutatóhoz szerelt jótállási jegy tartalmazza, amennyiben a termék jótállás alá tartozik.
Az Akker-Plus Kft. a jogszabályokban meghatározott kivételekkel nem vállal felelősséget a www.akkerhome.hu oldalon harmadik fél által elhelyezett hirdetések, promóciós anyagok, illetve egyéb tájékoztatások jogszabályoknak való megfelelőségéért, tartalmáért. Ezen tartalmakért azt terheli felelősség, akinek érdekében a hirdetés megjelenésre került.
Az Akker-Plus Kft. nem vállal felelősséget a rendszer használatából eredő károkért. A vásárló az Akker-Plus Kft. honlapját kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Akker-Plus Kft. nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősség kivételével. Az Akker-Plus Kft. minden felelősséget kizár a honlap használói által tanúsított magatartásokért. A honlap használója kizárólagosan és teljes mértékben felelős saját magatartásáért, az Akker-Plus Kft. a jogszabályi keretek közt az eljáró hatóságokkal teljes mértékben együttműködik az esetleges jogszabálysértések felderítése érdekében.
Az Akker-Plus Kft. ezúton tájékoztatja vásárlóit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A vásárlók adatait harmadik félnek nem adja át, adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvénynek megfelelően járunk el.
Vásárlóinknak a megrendelés folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Az Akker-Plus Kft. kizárólag olyan adatot kér a megrendelés során, amelyek a megrendelések teljesítéséhez, a vásárlás lebonyolításához elengedhetetlenül szükségesek.
Az Akker-Plus Kft. vásárlóit a pontos és gyors tájékoztatás érdekében a következő formában tájékoztatja: e-mail, telefon segítségével. Javasoljuk, hogy teljes körű adatokat adjon meg, hogy ügyfélszolgálatunk a lehető legrövidebb időn belül fel tudja venni Önnel a kapcsolatot a megrendelésével kapcsolatban.
A megrendeléskor, hírlevélre való feliratkozáskor, vagy törzsvásárlói regisztráció esetén ügyfélszolgálatunknak megadott adatokat az Akker-Plus Kft. saját belső felhasználására, statisztikák készítése céljából elemezheti, illetve azokat marketing és promóciós célokra felhasználhatja. A vásárló a személyes adatainak önkéntes közlésével hozzájárul ahhoz, hogy adataikat az Akker-Plus Kft. - esetleges tiltási nyilatkozatuk kézhezvételéig - minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül saját marketing tevékenysége céljából a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben meghatározott piackutatás és közvetlen üzletszerzés céljára a jövőben kezelje, feldolgozza, tárolja. Az adatokhoz kizárólag az Akker-Plus Kft. munkatársai férhetnek hozzá, az adatokat a 3. félnek a társaság nem adja ki.
Az adatkezelés visszavonásig érvényes. A hírlevélről való leiratkozás a hírlevél alján elhelyezett „leiratkozás“- ra kattintva, az info@akker-plus.hu e-mail címre történő lemondó levél küldésével, vagy postai úton az Akker-Plus Kft. székhelyére továbbított levéllel egyaránt lehetséges.
A vásárló az adatkezeléshez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatai helyesbítését, törlését, tájékoztatást kérhet az adatkezelésről.
Az Ön személyes adatainak védelme az Akker-Plus Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint.
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnere-ink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Az Ön személyes adatainak védelme a (... Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint.
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnere-ink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
A hibás termék miatt az ezzel kapcsolatos igény nyitva álló időszakban akár a vevőszolgálaton, akár az Akker-Plus Áruházban érvényesíthető.
Ha a vásárló nem minősül fogyasztónak, azaz a vásárló a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretében adja le megrendelését, a hiba miatti követelés az áru átvételétől számított 1 éven belül elévül.
A Kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról részletes információt a jelen ÁFSZ 2. sz. mellékletében talál.
A jelen ÁSZF-ben és mellékleteiben foglaltak - így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag az Akker-Plus Weboldalán és az Akker-Plus Kft. Vevőszolgálatán, a www.akkerhome.hu -n keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek.
Ezen ÁSZF és mellékletei a magyar törvények hatálya alá esnek. Jelen ÁSZF-ben és mellékleteiben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezései alkalmazandóak.
Az esetleg felmerülő vitás kérdés jogszolgáltatásának helye az Akker-Plus Kft. regisztrált székhelye – 6221 Akasztó, Fő út 189.
Jelen ÁFSZ. egyes pontjainak jogi érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelező erejű marad. Ahol alkalmazható, a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba az érvénytelen pontok helyett.
Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:
Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be.
A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:
Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége:
Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszát szintén a fenti elérhetőségek valamelyikén jogosult bejelenteni.
A Fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.
További jogérvényesítési lehetőségek
A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:
Vásárlók könyvébe való bejegyzés. a vásárlók könyve elérhető a Szolgáltató üzleteiben. A bejegyzésre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: fogyasztói jogsértés esetén a Fogyasztónak lehetősége van panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál, aki a panasz elbírálása alapján dönt a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.
Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a Vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni.
Budapesti Békéltető Testület Székhely: Budapest Illetékességi terület: Budapest Elérhetőség: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10. Telefonszám: 06-1-488-2131 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu Honlap: bekeltet.bkik.hu |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Pécs Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye Elérhetőség: Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Telefonszám: 06-72-507-154 E-mail: info@baranyabekeltetes.hu Honlap: baranyabekeltetes.hu |
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Miskolc Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye Elérhetőség: Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszám: 06-46-501-090 E-mail: bekeltetes@bokik.hu Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu |
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Szeged Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye Elérhetőség: Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: 06-62-554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu Honlap: bekeltetes-csongrad.hu |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Székesfehérvár Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye Elérhetőség: Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszám:06-22-510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu Honlap: www.bekeltetesfejer.hu |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Győr Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye Elérhetőség: Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszám: 06-96-520-217 E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu Honlap: bekeltetesgyor.hu |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Debrecen Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye Elérhetőség: Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszám: 06-52-500-710 E-mail: bekelteto@hbkik.hu Honlap: hbmbekeltetes.hu |
Pest Vármegyei Békéltető Testület Székhely: Budapest Illetékességi terület: Pest Vármegye Elérhetőség: Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszám: 06-1-792-7881 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap: panaszrendezes.hu |
Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, beleértve az online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)
b) az áru visszavét jogcímei és lehetőségei
c) az árucsere módja és feltételei
d) a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot online vitarendezés céljából. Ezen a felületen a fogyasztók beregisztrálhatnak, így lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
Az EU online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU"
(angol nyelvű)
Webáruházunkban megtalálhatók új, szépséghibás, csomagolássérült és használt termékek. Ezek a készülékeken illetve gépeken esztétikai hibák, sérülések előfordulhatnak, azonban működésüket nem gátolja, illetve zavarja. A webáruházban az „outlet”-es termékeket külön kerülnek megjelölésre, valamint a termék leírásakor az esetleges hibák is feltüntetésre kerülnek. Az „outlet”-es termékekre 1 év garanciát tudunk biztosítani országos szervízhálózat alapján.
Az árképzés a fenti esetleges kisebb hibákra tekintettel került megállapításra, azokkal kapcsolatban felelősségünket kizárjuk.
A fent felsoroltak miatt nyomatékkal felhívjuk figyelmüket, hogy átvételkor vizsgálja meg a készüléket (a futárnak ezt kötelessége megvárni), és ha az állapotával kapcsolatosan észrevételei vannak, azt a fuvarlevélre megjegyzésként szíveskedjen rávezetni, vagy súlyosan hiányosságok, sérülések esetén az átvételt tagadja meg!